Thursday, September 29, 2011

Zareef Story's

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, zareef story sajer dibuka atas alasan-alasan tertentu. Yang pastinya mummy nak zareef tahu mummy sayang sgt2 kat zareef, zareef aderlh hadiah yang terindah dalam hidup mummy, zareef sempurna kan hidup mummy and papa. terima kasih zareef. 

Sepanjang mummy mengandungkan zareef, zareef dari awal memg seorang budak yang sangt2 baik, zareef tak buat mummy alah, mummy tak der muntah-muntah or pening-pening mcm alahan org mengandung, terima kasih zareef sebb tak menyusahkan mummy dan papa.

gamba nie masa mummy masih tergedik2 ngan papa, masa nie mummy dengan papa nak ajak zareef jejalan mesti zareef busan dok dlm tu, so mummy nak bawk zareef ke permandangan luar, yer memg mummy kaki jalan so secara tak langusng zareef pun kene ikut mummy sebb masa nie zareef dalam perut mummy belum cukup masa tok zareef keluar.
masa ini pulak masa mummy teman papa pg jogging, time nie papa mengadu dia dah gemuk aka boncet so papa nak pg jogging mummy tak derlah jogging sebb mummy risaukan zareef karang mummy terkinja-kinja mcm beruk zareef goyang2 kat dalam tu, mummy tak nak zareef sakit. mummy jaga zareef dengan penuh kasih sayang. setiap hari mummy minum susu tok pastikan zareef lahir dengan sihat dan kuat. terima kasih zareef....

0 comments:

Post a Comment

 

Zareef Story's Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting